Sunday, May 1, 2011

Short vacation at Lake Yamanaka


Terry went to Lake Yamanaka again. We've visited here  and  stayed there about half a day.
テリー君、再び山中湖へ行きました。そして こちらに半日ほど滞在しました。
Terry likes to eat at the restaurant. It doesn't sound like dog though. Anyway we had lunch. 
テリーはレストランで食事するのが好きです。チョット犬とは思えないですけどね。とにかくこちらでお昼にしました。

At the entrance of the restaurant, there was such cute waiter welcomed us.
レストランの入り口で、こんな可愛いウエイターが私達を歓迎してくれました。






Terry had this.
テリーが食べたのはこちら。

I had this.
私はこれです。

Terry's Mama (my sister) had this.
テリーママ(姉)はこれでした。


And of course, Terry played. This time he played both outdoor and indoor playground but I took indoor pics only.
そして勿論、遊びました。今回は屋外、屋内両方で遊んだのですが、写真は屋内だけしか撮りませんでした。









The indoor one surely used to be tennis court. See the light on the right photo. You find such old tennis ball there.
屋内ドッグランは間違いなくかつてはテニスコートでした。右上写真の電灯を見てください。随分と古いテニスボールが見えるでしょう?

Anyway, he seems so happy.
とにかくテリー君はとても楽しそうでした。

No comments: