Sunday, October 23, 2011

After Ms Imad's Exhibition

Views of East Shinjuku

After the Exhibition, we had our lunch together since it was lunch time.
My friend, Ms O. found a sign of "Crillon" that reminded her of Tokyo railroad station branch but it has been closed. So we decided to try this restaurant.
When she saw a man came by us. Then both she and he recognized each other. She used to be a preferred customer of the station branch. The man has moved to the Shinjuku branch after all.
展覧会見学の後、昼時だったので友人達と食事をすることに。
友人Oさんが、クリヨンの看板を見て、かつて東京駅にあった店を思い出されたとのことで、私たちはここで食事をする事にしました。
そしてお店の方が出ていらしてビックリなことが。
なんと、彼女がご贔屓にしていた店の方が、こちらに移られていたのでした。
Appetizer Plate
My choice
My friend's choice
Dessert

We could have our seats near by window and could enjoy the views. Later I have learned that it's hard to get window side section without reservation. So we were very lucky. Since we didn't have any reservation.
窓際近くの席に着くことが出来、その景色を楽しむことも出来ました。後日分かったのですが、窓側席は予約無しでは中々取れないのでした。いきなり行った私たちは、とてもラッキーだったと言えるのでしょう。

The Exhibition brought us another fun time together.
この展覧会のお陰で、再び楽しい時を過ごすことが出来ました。

No comments: